piątek, 17 kwietnia 2015

Powróciła wiosna.....

Witam.

Przepraszam wszystkich za moją dłuższą nieobecność, było to spowodowane

z kilku powodów, m. in. nauka, która na razie zajmuje mi trochę czasu,  a poza tym korzystałem w wolnych chwilach z możliwości pójścia do lasu.

Jest to dla mnie wyjątkowe miejsce, często tam rozmyślam, przesiaduje w celu
odpoczynku po długim dniu w szkole.
Jak każdy poeta posiadam wyjątkowe miejsce, jest to mały pagórek na przeciw łąki, przez

którą płynie mały strumień, w cieniu drzew, które gęsto pokrywają je razem z miękkim
mchem, na którym powstało wiele moich wierszy, w tym wiersz "Niebo", którym się
niedługo z wami podzielę.

Dziś jednak z okazji tego, że wreszcie nadeszły ciepłe, słoneczne wiosenne dni postanowiłem
podzielić się z wami moim wierszem, który napisałem już w miarę dawno, ale dopiero teraz jest
idealna okazja aby się nim z wami podzielić:

"Wiosna"

Opadły ostanie liście,
z wysokich, poranionych
oddechem miasta drzew

Śnieg stopił się, rażony 
ciepłymi promieniami 
życia, zamieniając drogi
na chwilę w rwące strumienie

Pośród szarej ziemi pojawiły
się drobne zielone pasma
odrodzonego życia, zwracając
zmęczonemu światu kolory

Chmury rozstąpiły się
skrzydłami ptaków, ukazując
ukryte w nieskończonej
bieli niebo

A słońce, jasnym
swym spojrzeniem stopiło
ostatnią zimną kroplę
srebrnego sopla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz